still something from one Fin mc chat: (pitty, that only Fin language)
....."Laitoin kytkimen osiksi ja paljastui syy luistoon: yksi kitkalevyistä oli mennyt poikki.
Mittasin myös paksuuden 3,53 mm eli alarajalla ollaan. Vaihtoon menee todennäköisesti sekä kitka- että metallilevyt.
Onko märkään kytkimeen vaihtoehtoja kitkalevyjen materiaaliin ?
Manuaalin mukaan nuo jousikupit pitäisi vaihtaa huollon yhteydessä; oletteko vaihtaneet ? Ruuvit menee ainakin samalla vaihtoon.
Nyt jos olisi kuivakytkin ei tarvitsi pähkäillä minne palaset ovat kulkeutuneet. En viitsi purkaa koko konetta vain tarkistaakseni, löytyykö niitä palasia jostakin. Toivon vain kädet ristissä että ne ovat jääneet suodattimiin. ..."
Shortly: One SS owner with wet clutch lost one friction plate(went broken) there and some parts of that friction plate are missing now and he would be VERY HAPPY to own DRY clutch now to find missing parts easily !!!!!!...

Now he only pray, that they dont make any harm inside engine and he find parts from oil filter !!!!!
Again have to say, NEVER wet clutch to my Ducatis.... :funny: :funny: :funny: :funny: